Scanenergi overtager stor kundeportefølje fra Helia Energisalg.

Skrevet af Scanenergi - 29 March, 2017

header-picture

Hos Scanenergi har man de sidste par år arbejdet målrettet med at strømline og styrke forretningen. Det har bl.a. betydet en tilpasning af forretningen, der er kørt en række nye it-systemer ind, og man har valgt udelukkende at fokusere på salg af el og energirådgivning til de godt 2000 erhvervsvirksomheder, der lige nu er kunder hos Scanenergi. Og nu kommer der en stor pulje til.

”Vi står skarpere i dag end vi længe har gjort. Det har været en tung men nødvendig proces, der til gengæld har betydet, at vi i dag står med en stærk produktportfølje og en strømlinet forretning med styr på økonomien. Vi har ambitioner om vækst og det, at vi nu er i stand til at tage en stor portefølje ind på én gang, er et klart resultat af denne proces,” fortæller Jens Jacobsen, adm. direktør ved Scanenergi om købet af de mange kunder fra Helia Energisalg.

At optimere og reducere energiforbruget har været et særligt fokusområde gennem de sidste par år. Fra at være særskilte produkter er det nu en fuldt ud integreret del af forretningen og en fast del af de ydelser, som kunderne får ved Scanenergi.

”Der er stadig mange energibesparelser at opnå derude, og det er ikke kun relevant for de store virksomheder. Faktisk er der rigtig mange af de små og mellemstore, der ville drage store fordele af at få realiseret energibesparelser via energioptimering. Vi ser eksempler på det hver eneste dag,” fortæller chef for energirådgivningen ved Scanenergi, Jesper Kirkegaard, der ser frem til at arbejde med de mange nye kunder.

Alle berørte kunder er kontaktet og nu fuldt ud integreret i Scanenergi.

For kommentarer og yderligere information kontakt venligst:
Jens Jacobsen
Adm. direktør v. Scanenergi
Email: jja@scanenergi.com

Seneste indlæg

Projekt LandsbyEnergi skal give energibesparelser og lokal sammenhængskraft

Når selv gratis energirådgivning til husejerne slår fejl

Positivt årsregnskab fra Scanenergi koncernen